Utazás, kirándulás bárhol, bármerre

Utazás, kirándulás bárhol, bármerre

Becsokizva Sopronban

2024. október 25. - László Zupkó

20241018_160718.jpg

A következő utam a hűség városába vezetett, Sopronban. Itt rengeteg látnivaló van. Mivel csak 1 napra mentem, így sajnos nem tudtam mindent megnézni a városban, de így us sok nagyszerű élményt szereztem. Délelőtt folyamán elnéztem az Erzsébet kertbe, ami egy csodálatos kis park. Errefele található egy makett park, ami ingyenes látogatható. Sok-sok kastélynak és egyéb más szép épületnek a miniváltozata megtalálható. Mondhatni sok szép épületet belehet járni percek alatt.

20241018_170340.jpg

20241018_170558.jpg

20241018_170926.jpg

Kora délutáni órákban pedig, egy számomra nagyszerű kis programra mentem el, ugyanis itt található Sopronban a Harrer csokoládéműhely és cukrászda, ahol részt vettem egy csokikóstolással egybekötött látogatáson. Kezdésként kaptunk egy bonbon-t, majd megnéztünk egy kisfilmet a csokoládékészítésről. Ezután következett a számomra várva várt rész, különféle csokikat lehetett kóstolni, volt úgy 30 féle (most azért nem kezdeném el felsorolni mindent). Akadtak különleges ízűek is, mint például a sós ízű. Őszintén szólva én az összes fajtát megkóstoltam, valamelyikből többször is falatozgattam. Aztán csokiszökőkútba mártott gyümölcsöket lehetett kóstolni, ami szintén isteni finom volt, majd levezetésképpen forrócsoki kóstolás is volt. Csokiimádóknak és édesszájúaknak garantáltan ajánlóm. Édes élmény az biztos.

20241018_134155.jpg

20241018_143955.jpg

Sopronban természetesen nem csak szép látnivalók és ínycsiklandó falatok vannak, hanem történelmileg érdekes épületek is, mint például a tűztorony. Beérkezve a toronyba hosszú csigalépcső vezet fel a tetejéig, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik a városra. Belül a toronyban itt-ott történelmi eseményeket olvasva a tűztorony történetéről, sok érdekességet megtudhatunk. Egy kis érdekesség képpen itt található egy régi módi WC is.

20241018_155119.jpg

A toronyból leérve, egy alagsori részen régi sírköveket, sírkő maradványokat tekinthetünk meg. A nap végére pihenésképpen, zárásként lepihentem a zenélő szökőkútnál, ahol komolyzenék voltak hallhatóak. Ha az egész várost nem is tudtam végig járni, így is nagyszerű élmény volt számomra, különféle programmal és látnivalóval.

20241018_161702.jpg

Ha tetszik a bejegyzés, akkor nyomj egy like-ot, oszd meg és kövess be a csavarogni mentem facebook oldalamat.

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarognimentem.blog.hu/api/trackback/id/tr6718716106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása